onsdag 11 september 2013

Idag

Efter en dag som innehållet samtal och mail till alla de företag som inte får vår adressänding och även ett av våra försäkringsbolag som får det förutom gällande hemförsäkringen. Att ringa i stället för att maila var en fullträff för jag förhandlade mig till ett mer än 20 öre billigare totalpris än tidigare samt extra  bra avtall för fler tv-kanaler. Kan ju säga att med de nya kanalerna som är Discoveryspaket med bla mer historia o crime följde även Disney, Cartoon mfl vi tog bort när vi bytte till Tele2 när nya Stadsnätet sattes in. Vi är inte riktigt den publiken längre;-)
Trooor jag tjänat en hel del pengar idag men det är tur att jag hade tid att greja med detta nu när jag är "dagledig". Strumpan började jag på igår på ett cafe men fick göra om ikväll. Då räcker ju dock garnet längre;-) Nu är det dags för dagens sista träning och i morgon ska jag träffa "min" sjukgymnast Charlie igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar