onsdag 25 september 2013

Onsdag- och inte vilken som helst-MIN

Denna vackra bukett stod på bordet när jag kom ut från sovrummet i morse!    
                                  
Av sömnig son fick jag en pannlampa jag tidigare raljerat behövandet om nu när det är sämre ljus och jag stickar i ett mörkt garn. Fast han vill låna med den på sitt seglarläger i helgen.
Dagens första samtal gick till vår nye fastighetsskötare om p-plats. Jaaa, joo nån har vi nog fast jag vet inte om det blir där närmast... Kanske familjen som lämnar lägenheten har en (de har bott där i 16 år och kan ju ha en), föreslog jag. Ja det ser vi ju på tisdag, blev hans svar. Jaja svarade jag, fast du kan ju se det i datan.... Fast jag gav mig. Han är lite sån i alla svar om att  just se det inflyttningsdagen. Och jag är kontrollfreak o vill att allt ska vara klart. Tills dess. Men så heter han Glenn oxå.....
                
                           
                                             Lite närmare titt....

2 kommentarer:

  1. Grattis på dagen!
    Det där med kontroll känner jag igen och det är på gott och ont, men man vill ju VETA!

    SvaraRadera