tisdag 2 februari 2016

Storytel

I och att min rehabilitering går allt bättre så blir lite konstigt nog mina dagar hemma  allt mer långtråkiga.  Jag gör mina hemmaträningar varje dag samt utflykterna till Frölunda sjukgymnastik två gånger i veckan men det finns ändå mycket tid kvar tills övriga familjen kommer hem. Jag pysslar en hel del med saker som mina garner, garderobsgenomgång mm, alltså sånt som jag kan avbryta direkt om jag får för ont pga ansträngande ställning eller annat. Min sjukgymnast har sagt att det är viktigare med träningsomgången varje dag än promenader och det märkte jag ju häromdagen. Att gå tillbaka till jobbet om ens 2 tim/dag är dock inte rimligt ännu men snart hoppas jag att kroppen vill detta.
Då är det jättetrevligt att ha Storytel aty lyssna på och då framför allt med mina idoler Katarina Ewelöf och Johan Rabaeus, vilkas röster och inläsningar fått mig att läsa/lyssna på böcker jag inte gjort annars. Tack vare detta lyssnar jag nu på boken på bilden och jag hade innan ingen aning om att PJ James gjorde denna typ av "historiska" deckare.
Äntligen verkar det oxå som att jag äntligen kommit rätt i min stickning till maken.

Nedan ser du en del av de böcker jag har i min "bokhylla". 
Ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar