måndag 11 juli 2011

Nu två veckor semester!




Känns jättekonstigt för de tre veckor som jag nu varit sjukskriven för att dels opereras men oxå "lära" mig nya mat o aktivitetsrutiner har gått så fort. Alldeles för fort. Det som är skönt är att vi fortfarande hat en vecka kvar på Björkö o att jag igår tog bort de sista små tejpbitarna för såren är läkta så nu kan jag bada i havet. Det har varit jättekonstigt att gå till havet några timmar o att inte kunnat göra det i den värmen som varit. Men det kommer väl hoppas jag.





(Konstig bild: I-phone)


Igår fick jag trevligt besök av M som gav mig en guldpåse med -garn. Lindblomsgrönt 600 m Filisilk. Allt som nu behövs är en rundsticka nummer 4.5.... Men det rer väl sig. Inte hela världen om det får vänta tills jag kommer hem heller. Men där finns ju annat som väntar....




Får nysta upp det först o ska göra det på en pinne eller nått som förr så jag kan ta tråden inifrån.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar