lördag 9 juli 2011

Nyttig katt



Denna sovande intet ont anande katt visar sig äta kokta grönsaker! Han har nu delat min måltid med kokta morotsslantar, bönor samt blomkål o lite grillad lax med dito potatis. Jag hade som vanligt taget till mig för mycket så han fick resten. Ok lite lax fick även vår röda katt.

En hel färskpotaris med en halv laxbit-såna där man köper fyra av i ett paket som ligger i frysboxen- samt lite kokta grönsaker; Det blir en hel måltid. Gud vad vi tjänar pengar på mig! Har inte tillgång till någon våg förrän vi kommer hem på torsdag så jag vet inte om o hur myckcet jag gått ner. Runt midjan är det nog ingen skillnad fast de 11 cm känns gott.

Jag håller på med sista sockan fortfarande för jag har inte gjort något alls idag eftersom min nya mage o gamla huvud inte varit ok. De andra har dock både badat o varit på Björködag o förlorat i en anktävling. (Inga riktiga ankor användes.)


För första gången någonsin hat jag bara med mig en stickning så jag är ju tvungen att göra färdigt den innan jag kan börja på nåt annat.


Kanske blir lagom då på torsdag när vi ska vara ett stan en natt för att urnsätta min mamma eller hur man säger. Dessutom sa jag fixa naglarna oxå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar