tisdag 12 juli 2011

tisdag kväll

Midsommer på tv o jag har ingen stickning dvs ingen sticka till just det garnet vilket jag har gnällt om sen igår. Det är ju inte svårt att åka till karma för att skaffa men det tycker jag är onödigt när jag kommer hem på torsdsg en sväng.


I stället har jag beställt saker på CDON:
Veronika Maggios: Satan i gatan
Leila Bakar: One more Slice om att göra egen pasta sötsaker o surdeg
samt: The best of ELO.
Det sistnämnda nostalgi från början på 80-talet när jag bla passade en lägenhet i 3 dygn o spelade ELO plattor så det var konstigt att grannarna inte klagade.

Idag har jag tagit mitt premiärdopp i havet. Det är först nu som mina op.ärr är ordentligt läkta. naturligtvis var detta sommaren blåsigaste dag med pålandsvind som gjorde vita gäss av vågorna samt förde in små brännmaneter. Men badade gjorde jag ordentligt. En gång. Ser fram mot morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar