fredag 28 juni 2013

Jaaa!

Jag fick väldigt bra förståelse hos doktorn för att jag har så ont. Han förstår dock inte varför  inte värken släpper vilket det borde gjort. Men allt finns det inte svar på. Fick dock mer piller och rådet att massera lite lätt. Dock kom iden upp att det kaan bero på åderbråck oxå? Okeeej. Det har ingen pratat om förut. Dock behövde knäet verkligen ändå bytas sååå???Blev lite handfallen. Värken  behöver alltså inte bero på det men kan oxå påverka. Och sen naturligtvis alla mjukdelar runt omkring som är påverkade av gammal felställning och operationen som i sig är en av de största saker man kan utsätta sig för. Blev dock rejält lugnad vilket kan ge mig mer även psykisk lindring för jag har verkligen haft en jobbig tid. Nedan mitt fina nyaste garnnystan. Tack för stödjande kommentarer både IRL  och URL. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar